fbpx

In 1998 behaalde ik mijn Stivas diploma,ik ben toen van uit huis gaan werken, en om clienten binnen te halen had ik bedrukte flyers gemaakt, en ben die zelf huis aan huis gaan rondbrengen, ook had ik een advertentie in het plaatselijke krantje geplaatst.

Als ik nu kijk naar de afgelopen jaren, wat een hoop veranderingen zijn er gekomen, het plaatselijke krantje is er niet meer, de flyers worden niet meer gelezen.

Alles is social media geworden, ook ik moet er aan geloven,Gelukkig heb ik een kleindochter van 12 jaar die mij daar in helpt, ze maakt de mooiste fimpjes,en natuurlijk moet ik ook mijn aandeel op Tik Tok leveren.

Maar het is niet alleen de social media, ook de marktontwikkelingen in de schoonheidsbranch gaat razend snel.

Dan vraag je je zelf ook af? Welke trends en marktontwikkelingen zijn relevant voor mijn bedrijf?

De keuze daarin die ik de laatste jaren gemaakt heb in Purete, is veel gebaseerd op mijn gevoel. het moet kwaliteit leveren, het moet waar voor je geld zijn, alles moet kloppen, en het belangrijkste je moet er niet 100% maar 200% achter je product staan, dan kan je er ook met passie over praten.

Gelukkig werk ik met een team die er ook zo in staan!

Liefs Marianne